Verkeer Brede School Aalst

Parkeren
Als u uw kind met de auto naar school brengt, kunt u parkeren op de parkeerplaats aan de Sophiastraat. Vanaf hier kan uw kind veilig uitstappen en het schoolplein opgaan.
De parkeerplaats heeft een Kiss&Ride strook voor als u uw kind alleen wilt afzetten. U kunt hier stoppen en direct weer doorrijden.
Wanneer u met uw kind mee naar het schoolplein wilt lopen, kunt u parkeren in de daarvoor bestemde vakken. Op de kaart hiernaast is weergegeven welk deel van de parkeerplaats bestemd is voor personeel en welk deel voor bezoekers.

Wij verzoeken met klem om niet te parkeren aan de Hutdijk. Deze straat wordt door de geparkeerde auto's dusdanig versmald dat er voor de kinderen onoverzichtelijke en gevaarlijke situaties ontstaan.

Fietsers en voetgangers
Bij voorkeur verzoeken we uw kind lopend of met de fiets naar school te brengen. Alle kinderen die te voet of met de fiets naar school of opvang komen betreden via de hoofdpoorten aan de Maximiliaanlaan de schoolpleinen. Houd rekening met deze kinderen en vermijd deze straat zoveel mogelijk met de auto bij halen en brengen van uw kinderen.

Op het schoolplein mag niet worden gefietst om ongelukken te voorkomen.